hvor kan jeg tilsvine en hjemmeside/firma som ikke er på spilpriser.dk ?

• Thundercall
    Senior medlem

jeg har nemlig lige været inde for at bytte et spil som jeg havde købt på deres online butik. Jeg kommer ind med pakken uåbnet og det hele, hvorefter at jeg får besked om at det kan de ikke da de "sådan set ikke har noget med hinanden at gøre", hvortil jeg siger "du tager pis på mig ik?"

hmm,... på vej hjem finder jeg så denne tekst på deres hjemmeside:

Fortrydelsesret

.....

"Du kan også vælge, at bytte eller returnere din vare i en af vores GAME butikker. Varen skal den være i original stand og emballage. Du må ikke have brudt plomberingen på spil, koder, film og programmer. Derudover skal du kunne fremvise den faktura/kvittering, som fulgte med varekøbet."

Lorte butik,...

Redigeret.

[rettet af: Mphst den. 07:19 (GMT 1) på 24-11-2010]

- Thundercall, www.thundercall.dk - The C4 Group, www.c4-group.dk

• Xeeber
    Troldmand

Skriv en mail hvor du beder om at kunne få det returneret, hvis de stadig ikke makker ret så skriv til din bank og bed dem om at retunere dine penge, og vedhæft relavante mails.

Men så skal du også lige huske på at alt den tid foran computeren jo altså går ud over familien.

• pcumuligus
    Troldmand

Hvad med trustpilot? Jeg kan ikke huske om det er trustpilot.dk eller trustpilot.com - men der er da en side der hedder trustpilot hvor man kan skrive om sine oplevelser med forskellige hjemmesider.

• Thundercall
    Senior medlem

hehehehehe, min første anmeldelse på TrustPilot var imod TrustPilot selv,.... deres side virker ikke med Chrome,.. der er fejl i deres JavaScript :D

- Thundercall, www.thundercall.dk - The C4 Group, www.c4-group.dk

• Applemoha
    Senior medlem

Ej hvor ville jeg også blive sur! Jeg synes du skal og håber du holder ved, for det skal du ikke finde dig i. Måske var det ekspedienten der var lidt tabt bag en vogn. Ja bare bliv ved indtil de makker ret.

Håber det lykkes for dig

http://videnskab.dk/krop-sundhed/darlige-oplevelser-huskes-bedre-end-gode

[rettet af: Applemoha den. 17:45 (GMT 1) på 21-11-2011]
  • paj123
    Troldmand

Kig lige øje på datoen. Tråden er 1 år gammel!

• Applemoha
    Senior medlem

det havde jeg ikke set!! sorry!