Cache/Data for besøgte websider...

• Jeg håber at dette er det rette sted at smide mit emne og for den sags skyld også spørge..
    - Ellers, så beklager jeg da!

Hvor gemmes der data/cache for de websider man besøger?
    Har blokeret mine egne domæner i Google Chrome, men læste et sted at ens internetudbyder også gemmer de sider man ser?

Problemet er at jeg har skiftet NS på mit ene domæne, men ser stadig "den gamle side"..
    Bruger jeg f. eks. 'hidemyass', så vises "den nye side"..
    Ligeledes med det lille script jeg har lavet til 'Hola Unblocker'

Jeg er virkelig ved at kaste skærme, mus og alt andet på gulvet om lidt, da jeg simpelthen ikke aner hvad jeg skal gøre..
    Det gør det jo lidt svært at få ført ens websider over på den nye server og se om alt virker..

Først blev de hosted på min egen server som jeg har forbindelse til over LAN.
    Så troede først at den nærmest bestemte at det var der jeg skulle sendes til, da jeg ikke havde ændret apache's "sites-enabled" endnu.
    (Hvordan den skulle kunne det, må I så ikke spørge mig om.. - Det var blot en tanke!)
    Jeg stoppede så apache, men ser præcis det samme...

Håber virkelig på at der er en (gerne flere) der kan hjælpe mig, da jeg ellers nok snart må ud og købe nye skærme igen...... o.O

• Du kan med CTRL + F5 genindlæse din side påny. Så henter den en helt ny version.

---

Webhotel - Danmarks billigste webhoteller