Formateret memory card/hukommelseskortet til kamera ved en fejl - HJÆLP!!!

• Jeg havde nogle problemer med at læse et memory card til min kærests kamera, så ved en fejl fik jeg formateret hukommelseskortet. Computeren skulle undersøge hvad der var galt, men i stedet gik den i gang med at prøve at reparere hukommelseskortet. Nu skriver kameraet at der er sket en formateringsfejl og jeg kan ikke se billederne på kameraet. Da der er nogle billeder fra den gang hendes første søn blev født, er hun ret sur på mig nu. Er det muligt at gendanne billederne? Jeg har søgt på nettet og har fundet noget der hedder Recuva, men frygter lidt at det er nogle der vil lokke penge fra folk. Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh Henrik Bramsen Jensen
  • Mphst
    Troldmand

Du kan som regel gendanne data på et hukommelseskort med recoverysoftware som R-studio o.l. Recuva duer måske også. Men det har jeg ingen erfaring med.

Moderator

EDBpriser.dk forum

• Hej Henrik
    Surt med dit hukommelseskort, det vil være muligt at finde dine billeder igen, men kun hvis du ikke efterfølgende har brugt det alt for meget.

Nu er dit indlæg forholdsvist gammelt, så hvis du stadig har problemet, kan du skrive til mig på bulleteyedk@gmail.com, jeg har lige knap 5 år's erfaring (fra job) med bla. gendannelse af filer osv.