Findes der en tv-sender til hjemmet?

• ADC
    Super veteran

Jeg er ved at være træt af at trække ledninger rundt i min lejlighed og kom til at tænke på om der findes en sender man kan sætte på sit tv-kabel i lejligheden og som man så kan modtage ved at sætte et HDMI/USB eller ligne i sin pc-monitor/tv?

Synes det virker som en logisk løsning, men har svært ved at finde noget der minder om det. findes det overhoved?

VH:

Adc

• paj123
    Troldmand
    Jeg har aldrig hørt om det. Men prøv og spørg din lokale radio/TV-forhandler.
  • Mphst
    Troldmand

Noget som det her du søger??

Moderator

EDBpriser.dk forum

• ADC
    Super veteran
    Det kunne det faktisk meget vel være Mpht. Det står godt nok ikke meget om produktet men ligner det jeg søgt.

Tænkte om det var i en "stick" udgave så man bare kunne sætte sticken i sin monitor/tv men det her er da en start. tak for linket.
  • Mphst
    Troldmand

Måske du tænker på Chromecast. 

Men så skal man bruge sin computer eller andet medie til at streame fra. Og der vil være et issue med at skifte kanal.

Men har man alle sine kanaler på web-tv så er det en ok løsning.

Moderator

EDBpriser.dk forum

• ADC
    Super veteran
    Nej har chromecast, det var mere om der var opfundet en sender man satte på sit hovedsignal, og så satte man en hdmi i tv'et/monitoren og så kunne man caste tv'et lige som med chromecast.

Sagen kort sp er det fordi jeg gerne ville kunne se tv en gang imellem på kontoret når jeg sad og arbejde sent, men gider ikke at trække kabler, så hvis man kunne sende et tv signal ville det være smart. Det philips du linkede mindede nok meget om hvad jeg søger, har bare lidt svært ved at finde info om det. Gider ikke hvis jeg skal have en kæmpe boks stående. kan kun finde mål på pakken de er i, ikke på selve boksende. Kan heller ikke helt lure om man sætter den ene til et tv der i forvejen har signal og så kan man også se det på den anden boks, eller om man sætter den ene boks på hovedsignalet og så kan man se hvad man vil.