TouchPad tastatur til venstrehåndede?

• Stenovitz
    Super veteran

Hej

Findes der et WiFi TouchPad tastatur til venstrehåndede, som har touchpad'en i venstre side?

Eller evt . blot i midten, ligesom på laptops?

Jeg synes, det er utroligt at producenterne ikke ser, der er en efterspørgsel her, det er det samme som med venstrehåndede ergonomiske mus :-(

• fk
    Troldmand

Du skriver Wifi, du mener usb ik.  rul ned  http://danbit.dk/produkter/1604.phtml#KEY-MINI+U-B

mvh

Tvivl er begyndelsen til visdom.

• Stenovitz
    Super veteran
    Næh, jeg mente nu godtnok WiFi.
    Men til USB-behov ser den sørme også fin ud, tak for link :-)

Hvorfor er der dog ingen af de store producenter, der tænker på sådan noget? Det var netop et touchpad keyboard til at tage med til plasmaTV'et. Men jeg ligger dog inde med en del meter USB-forlænger, så det kan jeg også leve med...hvis nu der ikke findes andet.
  • fk
    Troldmand
    Kan godt se problemet. Kan du ikke bruge et Logitech K400 Keyboard og så vende det på hovedet ;o]
    Mvh

Tvivl er begyndelsen til visdom.

• Stenovitz
    Super veteran
    Jeg havde kortvarigt et Logitech diNovo Edge, hvor jeg var fristet til det samme. Jeg havde håbet at kunne vænne højre hånd til touch, ligesom jeg skifter musen mellem venstre og højre, men det gik ikke, så det var 800kr lige ud i...ja, hvis jeg ikke havde været så heldig, at der var en, der var interesseret i det.