Jeg har købt og bruger CM Digiscribble Digital kuglepenen, i forbindelse med at jeg er igang med en it-uddannelse.
Jeg begyndte og lede efter en alternativ løsning efter at have afsluttede en uddannelse, for at gøre det nemt for mig at få lagt mine håndskrevne notater ind på computern og konventer notaterne til redigerbar tekst. (Nutidens undervisnig kræver flere oplysninger og derved også flere notater).
Jeg startede med en digital kuglepen af andet mærke (Den kostede 1000 kroner). Jeg havde ikke taget højde for at denne digitale kuglepen ikke blev leveret med dansk oversættelsesprog (Software). Jeg måtte ud på markedet igen for at finde software som passede til den digitale kuglepen på dansk. Dette lykkedes efter lang tid og finde passende software. Så da jeg gjorde status op så var jeg samlet op på 1600 kroner og en ventetid på 3 månder ekstra, efter købet af den digitale kuglepen. Derudover skulle man bestille specielt papir(Digitalt)til og skrive på, da den ikke kunne skrive på normalt papir.
Jeg begyndte og lede efter en bedre og billigere løsning på lang sigt. Jeg holdt øje med markedet og fandt CM Digiscribble Digital Kuglepenen her igennem på edbpriser.
CM Digitalscribble Digital kuglepennen er efter min vudering det bedste som jeg har anskaffet mig. Jeg har efter at jeg er begyndt og bruge den kun gode erfaringer med den. (min kæreste som snart begynder på uddannelse skal også have en). Derfor har jeg givet den 5 stjerner pågrund af :
1. Kuglepennen er på størelse med en normal kuglepen.
2. Den skriver på normalt papir.
3. Minimodtageren er lille og simpel og benytte.
4. Den medfølgende Software er nem og hurtig at installere. Derudover kan man faktisk begynde og bruge kuglepen+software uden at skulle igennem en kompliceret brugsvejledning.
5. Har specielstift til tabletfunktion og som mussefuntion. Jeg har afprøvet begge funktioner. De virker godt, selvom jeg ikke har nogen tablettavle og skrive på.
Derfor har jeg givet den 5 stjerner.