Nye GPU køler spære for den sidste PCI-E port

• Hej Alle samme

Nu har jeg fået mig et par fede grafikkort køler, så temperaturen faldt fra 109 til 49 (indtil vider) kanon Yes

Men de optager også 3 slots - så nu har jeg ikke længer adgang til min sidste PCI-E port (x4) og den havde jeg tænkt mig skulle bruges til en PCI-E SSD harddisk fra OCZ.

Nu til spørgsmålet: Kan man få et eller andet kabel som kun lige går ned i porten også i vinkel derfra ud til en "ny port"  eller skal jeg til selv at lave noget af et gammel GFX og Bundkort - Håber virkelig at der finde noget.

Har fundet det her - men tror ikke helt det er det jeg skal bruge - ser ud som om den skal ned i en port

[rettet af: Romeo den. 22:13 (GMT 1) på 15-05-2011]

i7 (920)ArcticCoolingFreezer13Pro: MOB: ASROCK X58 Extreme: RAM:Corsair 3 x 2 GB: GFX 2xHD6870 MSI HAWK HDD: 2 x WD500GB: PSU Corsair TX650W: Antec Solution SLK3000B-EU Skærm:MEDION25,5": OS: Win 7 64 bit

Cool

• Rookienoob
    Troldmand

Romeo
    Men de optager også 3 slots - så nu har jeg ikke længer adgang til min sidste PCI-E port (x4) og den havde jeg tænkt mig skulle bruges til en PCI-E SSD harddisk fra OCZ.

Det kan simpelthen ikke betale sig.

En almindelig ny SSD er næsten lige så hurtig, men meget biligere.

• Rookienoob

Det kan simpelthen ikke betale sig.

En almindelig ny SSD er næsten lige så hurtig, men meget biligere.

Det kan da godt være det ikke kan betale sig - men det er der jo så meget indenfor it der ikke kan, men som vi køber alligevel, fordi det er sjovt :-)

Når det er sagt - så kan jeg ikke se hvordan at f.eks 275 MBps for OCZ vertæx 2 er næsten lige så hurtigt som 720 MBps som er for OCZ RevoDrive x2

Og da mit bundkort ikke under støtter SATA 3 - og på den måde giver mulighed for at komme op på 500 MBps som vertex 3 tilbyder. som i øvrigt stadig er langsommere end RevoDrive x2

Og mer prisen for nyt bundkort - så kan jeg lige så godt give de penge for den dejlige RevoDrive x2 - måske. Der er stadig kun i overvejelserne.

i7 (920)ArcticCoolingFreezer13Pro: MOB: ASROCK X58 Extreme: RAM:Corsair 3 x 2 GB: GFX 2xHD6870 MSI HAWK HDD: 2 x WD500GB: PSU Corsair TX650W: Antec Solution SLK3000B-EU Skærm:MEDION25,5": OS: Win 7 64 bit

Cool