Samsung GALAXY S III Blå ( 16 GB )

• Edbpriser.dk
    Troldmand
  • Lækker og super hurtig telefon!

Havde før en HTC Legend og var lidt nervøs for om SG S3 ville være ALT for stor for mig, men kan allerede nu efter en weekend sige at den er perfekt til mig!

• Den virker ikke ALT for stor som man godt kunne tro. Størrelsen er en fordel, hvis man gerne vil bruge den som minipad. Den reagerer ganske præcist og har en masse features, som dog snart ses på andre smartphones, men som jeg heller ikke bruger. Den er mere smart for at være smart, og bl.a. dét koster på batteriet. Det holder ikke én dag, og der går hurtigt kludder i laderytmen for hvis du får ladet den til lige før du går i seng, så skal den jo frakobles så det ikke slider på batteriet, men hvis du gør det så er den halvt afladet om morgenen.

Jeg har så ovenikøbet været så uheldig at den nu efter 2-3 mdr. pludselig opgav ævret. Den lå på bordet, halvt opladet, og gik så pludselig i opstartsskærm - men ikke videre. Batteriet ser pludselig helt fladt ud og det er umuligt at få liv i den. Den har ingen resetknap. Et kort, men til gengæld dyrt bekendtskab.