don't fix something that isn't broken

• thy25138
    Senior medlem

Jeg er ved at få knupper af den nye søgemaskine.

Hvorfor kan man ikke fravælge produkter?

Hvis jeg vil finde en bærbar computer UDEN en specifik type processor eller grafikprocessor skal jeg nu vælge 127 forskellige produkter som gerne må være med specifikationerne, istedet for at fravælge det ene produkt jeg ikke vil have.

Hvis jeg ikke ønsker en computer som kun indeholder et HD4000 GFX burde de være muligt at klikke på en "nej tak" kanp!!

Dette var muligt ved den gamle søgemaskine.

STRAM OP!!

• Xeeber
    Troldmand
    Så i et andet indlæg at det blev fjernet fordi det var "forvirrende"

Men så skal du også lige huske på at alt den tid foran computeren jo altså går ud over familien.

• thy25138
    Senior medlem
    Det er bare træls at sådan et godt værktøj bare bliver lagt på hylden. Nu skal man kæmpe med lange lister af uønsket hardware. Det gamle system virkede super godt som det var, og jeg forstår ikke hvorfor der skulle rodes med det.

Så må de lave en knap der hedder avanceret søgning hvor man kan få de gamle værktøjer tilbage. Eller endnubedre en knap som hedder simpel søgning der er til de få der ikke kan finde ud at at et grønt flueben betyder ja tak, og et rødt kryds betyder nej tak.

Vi er gået et trin ned af stien ved denne "opdatering"
    Jeg tror næppe microsoft ville fjerne den "videnskabelige" lommeregner i windows bare fordi nogen af deres brugere ikke forstår hvad de forskellige tegn betyder.

Den nye søgemaskine er en skandale som spilder alles tid på dobbeltarbejde som før kunne undgås ved et enkelt kryds i en "nej tak" kasse.
  • Xeeber
    Troldmand
    De havde faktisk helt fjernet lommeregneren i Windows 8

Men så skal du også lige huske på at alt den tid foran computeren jo altså går ud over familien.