SNYDT af Hans Jørgen Hansen og Jaguar Biler

• Jeg har været så uheldig at stole på en brugtvognsælger :/

Så havde jeg endelig sparet nok op til at købe min drømmebil, en brugt Q7 og denne fandt jeg hos Jaguar Silkeborg.

Jeg kontakter så Jaguar Silkeborg og taler med Hans Jørgen Hansen og spørger om bilen fejler noget, da jeg er bosiddende i København og vil ikke køre forgæves til Silkeborg.

Og som man kan se her, skulle der INTET være i vejen med den og da turen trods alt tager en del timer og koster penge vil jeg gerne forsikre mig, og endnu engang skulle der intet være i vejen med den, se billede.

Hans Jørgen Hansen Jaguar Silkeborg.jpg

Jeg ankommer så til Jaguar Silkeborg og spørger efter Hans Jørgen Hansen men har er ude og vaske bilen, hvilket jeg syntes er underligt, da den jo burde stå klar men jeg afventer og lidt efter ankommer Hans Jørgen Hansen og jeg får så lov til at se og prøve bilen og jeg spørger selvfølgelig adskillelige gange om jeg skal være opmærksom på noget men NEJ, den skulle være i bedste stand.

Jeg får prøvet bilen og kører tilbage og bevilger i at købe den engros til en nedsat pris og det er så her jeg begår mit livs fejltagelse !

På vej hjem kan jeghøre sådan en "klonk klonk klonk" lyd når jeg drejer og i følge Hans Jørgen Hansen skyldes det de store hjul og her begynder så det ene løgn efter det andet.

Bilen fejler intet.jpg

Jeg kører bilen direkte på værksted og bytter hjul til mindre men lyden bliver bare værre og værre : /

Jeg kontakter Hans Jørgen Hansen fra Jaguar Silkeborg

Nu hvor han har fået købsaftalen siger han nu "Hvor fanden skulle jeg vide det fra"
    Jeg har nu siden skiftet bærarme, hjullejer, trækstel og meget andet og har brugt labgt over 30.000 kr. men er lyden aftaget ?
    NEJ og min mekaniker kan ikke finde fejlen : /

Hjul hopper - Hans Jørgen Hansen.png

Har jeg modtaget de vinterdæk Hans Jørgen Hansen har lovet mig ????
    Ja men efter adskille opkalds, mails og til sidst trussel om advokat.

Har han afmeldt min bil han fik i bytte, NEJ !!

Jeg er så led og ked af at løgnagtige brugtvognssælgere som Hans Jørgen Hansen kan løbe fra adskillelige løgn og bedrag.

Jeg vil her skrive mere detaljeret om hvordan jeg er havnet i kløerne på en bedrager: https://jagsilkeborg.wordpress.com/

Kan fupfirmaer og bedragere bare sådan lyve og endda på en mail også alligevel slippe godt fra det ? 

• Jeg har tidligere fået lavet service hos Hans Jørgen Hansen og Jaguar Silkeborg og fik varierende pris. Du kunne aldrig regne med noget stabilt fra Hans Jørgen Hansen. Jeg skal under ingen omstændigheder, sætte mine ben hos den snyder og bedrager igen.

Føj siger jeg bare.