Forums

Vælg forum:

Viser nu: Spilpriser.dk / PC

Sorter Indlæg:
  • Ingen Rang

Super veteran

This post has 5 Replies , 2 Followers

SnowCommander Skrevet: 22-02-2008 13:00 | IP-adresse er gemt

Xbox360 Emulator til PC?

Jeg VIL have et spil til Xbob360, men gider ikke købe en, hvordan ser det ud med emulator til det, og hvad med spil? (spillet er fra sidste år) - bliver de lagt ud som Roms, hvor og hvordan,..

Har kun lidt erfering med de gamle SNES, GBA og lignende emulator

• Top 100 Bidragsyder

Guru

Laziter svarede 24-02-2008 20:17 | IP-adresse er gemt

Du skal ikke regne med at finde en fungerende emulator der kan trække Xbox 360 spil.
    Der vil ganske enkelt kræves for meget af computeren til sådan en. Om 10 år vil computere kunne klare at emulere en Xbox, men som det er nu kan ikke engang de største pc'ere klare opgaven. Husk på at en emulering bruger langt flere kræfter end en ægte Xbox gør. Bare tag en Amiga emulator f.eks., Amigaen havde en 7.14 MHz CPU, men en emulator kræver omkring 900 MHz CPU for at kunne køre nogenlunde flydende. Alt bare for at emulere en 7.14 MHz Amiga..

Så hvis du partout VIL have et Xbox 360 spil, ja så må du også spendere penge på en Xbox 360.

Mvh
    Laziter

-----
    You can not win if you do not fight

You can not win if you do not fight

• Top 150 Bidragsyder

Super veteran

pcumuligus svarede 26-02-2008 07:17 | IP-adresse er gemt

Laziter:
    Flot og godt svaret. Det er en forklaring som er til at forstå.

Hvorfor er der aldrig nogen der svarer så godt FØRSTE gang på mine indlæg?? Hele tiden må jeg bede folk tænke sig om og svare bedre..og det hjælper ikke. Men her er der da et godt svar..men det var jo ikke til mig så måske derfor. I vil gerne svare andre på en god måde bare ikke mig.

• Ingen Rang

Rang NA

KoldAnkel svarede 19-02-2010 00:19 | IP-adresse er gemt

Her vil jeg så sige at der faktisk findes 360 emulatorer. Flere spiludviklere har 360 emulatorer så de kan teste deres 360 versioner på deres PC. Så det med at PCere ikke ere stærke nok til det er decideret forkert.

• Top 25 Bidragsyder

Troldmand

Xeeber svarede 19-02-2010 00:58 | IP-adresse er gemt

Prøv at downloade en PS2 emulator, selv med en kraftig PC vil det køre rimelig af lort. En xbawks 360 er meget kraftigere end en PS2.

Spiludvikleren kan sikkert spille deres xbawks spil fordi at de ikke er compilede til xbawksen endnu, eller noget i den retning. Eller de har nogle specielle computere til formålet, de bruger nok ikke en lille i7 desktop til den slags.

• Top 500 Bidragsyder

Super veteran

NaiZe svarede 02-03-2010 12:44 | IP-adresse er gemt

Noget helt andet er så at for at få en xbox emulator eller playstation 2 emu for den sags skyld skal der bruges en form for bios fil som er copyright beskyttet og det er derfor ulovligt at bruge denne medmindre man har særskilt tilladelse fra producenten

Everything you've done, is killing everyone

Side 1 ud af 1 (6 indlæg) | RSS-feed